سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکلات معمول ماشین لباسشویی

مشکلات معمول ماشین لباسشویی را می توان به طور خلاصه در لیست زیر مشاهده کرد و برای تعمیر لباسشویی خود می توانید به ما مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

گاهی اوقات وقتی خوش شانس هستید این مشکل می تواند نتیجه سوئیچ شکن یا یک پریز برق دیواره معیوب باشد. یک آزمایش ساده که بدون یک تکنسین آموزش دیده قابل انجام است ، وصل کردن یک وسیله برقی کوچک مانند سشوار به سوکت دیواری است ، اگر روشن شود ، مشکل از نظر الکتریکی نیست. ماشین لباسشویی که دارای این نوع مشکل هستند می توانند مشکلات مختلفی از قبیل موارد زیر را داشته باشند: برد اصلی کنترل ماشین لباسشویی ، فیوز حرارتی ، سیم کشی سوخته و غیره. در تعمیر لباسشویی بوش خیلی به این مشکل برخورده ایم.

ماشین لباسشویی در حال نشت آب است

در تعمیر لباسشویی آریستون ، ماشین لباسشویی هایی با این نوع خرابی بسیار متداول هستند و هر یک از خرابی های زیر می تواند علت آن باشد. شیر آب واشر ، مونتاژ پمپ تخلیه واشر ، شیلنگهای منبع تغذیه واشر ، شیلنگ های کابینت داخلی یا مهر و موم های وان مرکز.

چرخش ماشین لباسشویی کار نمی کند

در تعمیر لباسشویی هنگامی که یک همزن ماشین لباسشویی کار نمی کند ، چندین خرابی مشترک وجود دارد که معمولاً مقصر آن هستند. سوئیچ رابط کاربری ماشین لباسشویی ، کنترل موتور ، سنسور TPS ، کوپلر ، سوئیچ درب و صفحه اصلی کنترل از جمله موارد دیگر است.

ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند

در تعمیر لباسشویی بوش در صورت بروز این مشکل ، مشکل ممکن است در اثر خرابی های زیر ایجاد شود. پمپ تخلیه نتواند تخلیه کند ، شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد و….

تایمر ماشین لباسشویی جلو نمی رود

در تعمیر لباسشویی آریستون این مشکل معمولاً فقط در اثر خرابی های مختلف ایجاد می شود ، تایمر ماشین لباسشویی دارای خرابی داخلی یا احتمالاً و خرابی در هم وصل یا سیم کشی سوخته است.

ماشین لباسشویی تعادل ندارد و حرکت می کند

در تعمیر لباسشویی کاستورها یا پاهای ماشین لباسشویی در حین نصب اصلی قفل نشده بودند ، این یک اتفاق بسیار شایع است و به مرور زمان شل می شوند. این می تواند باعث عدم تعادل شود و نیاز به تنظیم مجدد ماشین لباسشویی باشد. سایر مشکلات می توانند شوک و پیچ های گشاد یا شکسته باشند.

درب ماشین لباسشویی

در تعمیر لباسشویی بوش گاهی اوقات وقتی سیگنالی از صفحه اصلی کنترل به سوئیچ قفل درب ماشین لباسشویی ارسال نمی شود ، آنلاک نمی شود. سوئیچ قفل درب اگر سیگنال را دریافت می کند اما جواب نمی دهد ، نیاز به تعویض دارد.

https://topemdad.ir