سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع خطوط لوله های ترک خورده

تا همین اواخر ، تعمیر فاضلاب های تخریب شده و ترک خورده و خطوط لوله فاضلاب نیاز به حفر ترانشه برای تعیین و تعیین محل مشکل داشت. با این حال ، این روزها با کمک تجهیزات بازرسی دوربین ، تیم تکنسین های جراحان لوله می توانند تشخیص ترکیدگی لوله دهند که آیا در سیستم فاضلاب شما خرابی جدی وجود دارد یا فقط آسیب جزئی و ترک خورده است. اگر متوجه شویم که لوله های شما ترک خورده است ، ما لوله های بدون ترانشه با صرفه و مقرون به صرفه و کم تهاجمی را در بندر سنت لوسی ، FL ارائه می دهیم.

چرا خط لوله

قبل از روش های لوله گذاری بدون ترانشه ، تعمیر خط لوله سنتی با حفاری اغلب ایجاد خرابکاری قابل توجهی می کند. این یک روش پرهزینه نیز بود که بودجه محدودی را برای بسیاری از مشتریان ایجاد می کرد و تنها گزینه تعمیرات محدود را داشت. پوشش لوله های فاضلاب در بندر سنت لوسی FL به حفاری ، تجهیزات ، اپراتورها بسیار کمتری نیاز دارد و به طور قابل توجهی زمان و هزینه را کاهش می دهد.

پوشش CIPP

پوشش لوله CIPP در بندر سنت لوسی ، FL یک فرآیند لوله کشی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. با تنها یک نقطه دسترسی ، اپراتورهای واجد شرایط ما می توانند یک پوشش جدید به لوله آسیب دیده وارد کنند. پوشش متورم و مطابق با کل طول لوله است. در جراحان لوله ، ما به طور مکرر از روش پخت بخار استفاده می کنیم تا لوله را در محلی که در آن سطح جدید و سخت لوله مقاوم ایجاد می کند و تشخیص لوله ترک خورده یا آسیب دیده را به طور کامل بازیابی می کند ، درمان کنیم.

روکش لوله چدنی

پوشش لوله های چدنی در بندر سنت لوسی ، FL گزینه خوبی برای لوله های ترک خورده است زیرا باعث تخلیه محکم می شود. با گذشت زمان ، زهکش های شما زنگ زده و خراب می شوند که منجر به مقیاس مواد معدنی و شکستگی می شود. اگر لوله های شما هنوز از نظر ساختاری سالم هستند ، تیم حرفه ای ما می تواند آنها را بازیابی کند و با پوشش لوله بدون ترانشه طول عمر آنها را به طور قابل توجهی طولانی کند.

پوشش اپوکسی

فرایند آستر اپوکسی از یک سد رزینی استفاده می کند که فضای داخلی تخلیه یا لوله را می پوشاند و سخت می شود تا یک پوشش قوی ایجاد کند. پوشش اپوکسی یکی دیگر از روش های صرفه جویی در وقت است که نیاز به حداقل حفاری دارد. سازگار با محیط زیست و برای تعمیرات موضعی ، مانند نشت سوراخ سوراخ یا اتصالات نامرتب ، ایده آل است.

برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با ما همراه باشید.

http://asmatashkhis.com