سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بفهمیم از گوگل پنالتی شده ایم؟با 4 روش!

4 ابزار فهمیدن اینکه آیا از گوگل پنالتی شده اید یا خیر را برای شما امروز بررسی خواهیم کرد.

وقتی متوجه افت ناگهانی بازدید یا رتبه بندی خود می شوید یا وقتی می دانید که با راهنماهای موتور جستجو دست و پنجه نرم می کنید تا رتبه بندی و الگوریتم ها را دستکاری کنید، ممکن است در هر زمان با شما بد اخلاقی کنند. بنابراین می خواهید ابزارهای جریمه کننده مفید باشد تا ببینید پنالتی شده اید یا خیر!.

به هر دلیلی ، همیشه نگه داشتن ساعت در وب سایت خود خوب است. من 4 ابزار مجازات کنترل مجازات را به اشتراک می گذارم و شما می توانید برای تأیید فرض مجازات خود از همه آنها استفاده کنید.

1. Google Sandbox و Penalty Checker توسط PixelGroove

این یک ابزار نشانگر بسیار ساده است برای دیدن اینکه آیا وب سایت شما جریمه شده است ، از رده خارج شده است یا در جعبه ماسه قرار دارد.

این ابزار ممکن است بازدید کم شما را در نظر داشته باشد و حتی اگر اینگونه نباشد وب سایت شما را در قالب جعبه جعبه یا مجازات علامت گذاری می کند. از آن فقط برای داشتن ایده همراه با سایر ابزارهای قابل اطمینان و داده محور استفاده کنید.

Deindexed – وقتی دامنه شما به طور کامل از Google حذف شود. بنام Banned نیز شناخته می شود.
مجازات شده – هنگامی که دامنه یا صفحه شما هنوز وجود دارد اما هیچ یک از صفحات شما از طریق جستجوی جستجوی مستقیم یافت نمی شود. این مجازات می تواند به صورت خودکار از طریق الگوریتم Google یا به صورت دستی توسط مهندس کیفیت Google اعمال شود.
جعبه شن و ماسه – دامنه یا صفحه شما Deindexed یا مجازات نشده است ، اما ترافیکی که از Google دریافت می کردید ناگهان به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

2. شاخص مجازات وب سایت توسط FEinternational

با استفاده از داده های ترافیکی ارگانیک SEMrush ، این ابزار نسبتاً قابل اطمینان تر است برای ردیابی تأثیر به روزرسانی های الگوریتم Google در وب سایت شما. با این حال ، باید فقط به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شود. توصیه می شود برای تأیید این نشانه ، تأیید بیشتری انجام دهید.

تحلیلگران و بازاریابان سئو می توانند برای بهبود وضعیت ، اطلاعات بیشتری در مورد تجزیه و تحلیل تاریخ به روزرسانی های گوگل و تغییرات رتبه بندی و بازدیدها کسب کنند.

3. Fruition Google Penalty Checker

تا کنون ، یکی از مطمئن ترین و دقیق ترین ابزار جستجوگر مجازات است که می توانید به آن اعتماد کنید. می توانید ببینید که چه به روزرسانی ها با برجسته سازی گرافیکی تا سه ماه بر روی وب سایت شما تأثیر گذاشته اند. این ابزارها نه تنها مجازات را نشان می دهند بلکه به جزئیات بیشتر در مورد الگوریتم و نحوه برخورد با این مجازات نیز کمک می کنند. این شرکت یک تیم دارد که مشاوره مجازات را نیز ارائه می دهد.

4. جستجوگر پنالتی پنگوئن توسط Barracuda Digital

کاملاً شبیه به جستجوگر مجازات Fruition ، این ابزار با استفاده از داده های Google Analytics حدس می زند کدام بروزرسانی ممکن است وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. هنوز باید آن را دقیقتر تجزیه و تحلیل کنید زیرا به روزرسانی ها تاریخ دقیقی ندارند. روزها و هفته ها طول می کشد تا در وب سایت های مختلف در تاریخ های مختلف بازتاب پیدا کنند و آنها را منعکس کنند. این ابزار هنوز هم برای نشان دادن تاریخچه وب سایت و نحوه پاسخگویی آن به به روزرسانی ها به روشی بصری آسان است.

توجه داشته باشید که این چهار ابزار محافظ ایمنی نیستند ، مانند تست هایی در وب سایت شما کار می کنند. توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه سکوت مجازات ، یک بهینه سازی موتور جستجوگر و کارزار بازاریابی خود را انجام دهید. یک برنامه سئو خوب اخلاقی ، مردم مدار ، ایمن بوده و توسط تحلیلگران ، استراتژیست ها و بازاریاب های خوب کنترل می شود.

در عین حال، وب سایت نقش بیشتری برای پاسخگویی به الگوریتم های Google مانند Panda بازی می کند. سایت ایجاد شده برای افراد ابتدا بدون در نظر گرفتن الگوریتم های Google ، احتمالاً قوی و عملکرد بالایی در رتبه بندی دارند.

به یاد داشته باشید ، احتیاط بهتر از درمان است.

اگر از خود می پرسید که چرا وب سایت شما برای شما کاری ارسال نمی کند یا چه عواملی باعث کاهش بازدید و رتبه بندی شده است ، من اکیداً توصیه می کنم یک سایت حسابرسی کنید. این نقشه راهی به شما می دهد تا اقدامات مربوطه را انجام دهید.