سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8چیزی که همه مهندسان از آن متنفر اند

همواره برای مهندسان کار هایی وجود داشته است که باعث عصبانیت آن ها می شود، اما گاهی مهندسان خود را با موقعیت وفق می دهند. این لیست ممکن است باعث جوشیدن خون شما و خارش پوست شما شود. ما یک نژاد ویژه هستیم، ما مهندسین هستیم و همه ما به نظر میرسد ناسازگاریهای مشابهی داشته باشیم. بنابراین، در اینجا 9 چیز خاص که مهندسان از آن نفرت دارند را لیست کرده ایم.

 

1) تماس های تلفنی
اگر شما یک مهندس سایت هستید، احتمالا زمان زیادی را صرف تلفن می کنید، اما هنوز هم آزار دهنده است، درست است؟ چرا همه نمی توانند همه چیز را با ایمیل انجام دهند، بسیار آسان تر خواهد بود. تنها چیزی که بدتر از صحبت در تلفن است؟ کنفرانس ویدیویی در اسکایپ است.

2) تاخیر
این یکی کمی عجیب و غریب است، همانطور که می بینیم بیشتر ما پروژه های مهندسی را پشت سر می گذرانیم. اما زمانی که ما برای برخی چیزها دیر می کنیم، دچار استرس می شویم. تنها راه غلبه این است که همه ی جنبه ها را در نظر بگیریم. آیا واقعا مهم است اگر ما برای رسیدن دندانپزشک چند دقیقه تاخیر داشته باشیم؟ یا برای یک نشست چند دقیقه دیر برسیم؟ اضطراب خود را کاهش دهید؛ زندگی خیلی کوتاه است.

3) پرداخت پول به افراد دیگر برای انجام کارها
ما دوست داریم سعی کنیم همه کارهای خود را انجام دهیم، این را یک افتخار می دانیم. بنابراین، دفعه بعد که شما وسوسه درست کردن سیم جعبه اتصال یا تعمیر ماشین لباسشویی را گرفتید، کافی است در گوگل سرچ کنید و نزدیک ترین تعمیرگاه را پیدا کنید.

4) سرگرمی
به نظر می رسد اکثر مهندسان غرق در کار هستند، شاید این به این دلیل است که ما کارمان را خیلی دوست داریم. اما آرامش بخش مهم زندگی است. اما ما از انجام این کار نفرت داریم. سعی کنید یک سرگرمی آرامشبخش پیدا کنید مثل فوتبال، تنیس یا تماشای یک برنامه پرهیجان تلوزیونی. سعی کنید از آن نفرت نداشته باشید و به عنوان بارگیری باتری خود آن را ببینید.

5) فیلم هایی که معنی ندارند
ما مهندسان چیزهایی را دوست داریم که واقع بین باشند. اغلب مهندسان با چیزهای باورنکردنی مثل فیلم های علمی تخیلی مشکل دارند.

6) عدم تعادل
اغلب مهندسان چیزهایی که در آن تعادل وجود ندارد را آزاردهنده می دانند. این تعادل ممکن است از رند نبودن شماره ی صدای تلوزیون باشد تا کج بودن قفسه ی کمد.

7) جلسات که بیش از حد طول می کشد
در یک جهان ایده آل، هیچ ملاقات بیش از پنج دقیقه طول نخواهد کشید. همه آنچه را که باید بگویند را می گویند اما خیر. گاهی اوقات دنیای واقعی مانند کابوس بی پایان است. اتاق های شورا، جلسات سایت و کنفرانس های اسکایپ در مدت زمان بالا از همه بدترند.

8) مشکلات IT
ما برای کارهایمان بسیار متکی به فناوری اطلاعات هستیم و زمانی که همه اینها به مشکل رو به رو می شوند، ما به سرعت کنترل خود را از دست می دهیم.