سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل 7 تن

آیا نیازمند اجاره جرثقیل 7 تن هستید؟ آیا می دانید که این جرثقیل ها با ظرفیتی که دارند توان انجام چه کارهایی را خواهند داشت؟

جرثقیل 7 تن یکی از کاربردی ترین جرثقیل هایی است که در بسیاری از کاربردها قابل استفاده است. برای همین است که در بسیاری از نقاط کشور شاهد استفاده از آن ها هستیم.

ممکن است شما هم نیاز به استفاده از این تجهیزات داشته باشید. در این متن قصد داریم در رابطه با کاربردهای این جرثقیل و مشخصات آن به صورت اجمالی نکاتی را بیان کنیم. همچنین اشاره ای به عوامل موثر بر هزینه اجاره جرثقیل خواهیم کرد.

در چه کاربردهایی نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن است؟

امروزه ساختمان های متعددی هستند که نیاز به استفاده از بالابر و یا جرثقیل برای اتمام پروژه ساخت دارند. هر یک از این ساختمان ها ممکن است نیاز به نصب انواع سازه فولادی و بتنی داشته باشند و یا این که برای مقاصد دیگر نیاز به اجاره جرثقیل برای پیشبرد عملیات ساخت  تکمیل آن ها باشد.

اما کاربردهایی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از پیشبرد عملیات پروژه های عمرانی است. برای همین تلاش شده است در زیربخش های بعد در ارتباط با کاربری های جرثقیل 7 تنی به طور مفصل صحبت شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل دکل بلند

نصب تابلوهای تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد. شاید در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران و یا هر یک از شهرهای دیگر شاهد انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده اید. بسیاری از این تابلوها دارای ابعاد و وزن سنگینی هستند. برای همین است که نیاز به بالابر و یا جرثقیل به منظور بالا بردن و نصب آن ها می باشد.

“اجاره جرثقیل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی از کاربری هایی است که در سطح شهرهای بزرگ مانند تهران باعث افزایش تقاضا برای این تجهیرات شده است.”

حتی در شهرهای کوچ و روستاها یا جاده های بین شهری نیز ممکن است این جرثقیل ها مورد نیاز باشند. شرکت های بزرگی هستند که با اجاره جرثقیل 7 تن و نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام به معرفی خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها یا در مسیرهای ارتباطی و …)  می کنند.

در مناسبت ها و ایام خاص نیز ممکن است نیاز باشد تابلوهایی برای اطلاع رسانی نصب شوند. در این هنگام نیز انواع بالابر و یا جرثقیل برای نصب تابلوهای مناسبتی در ایام خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب انواع سازه فلزی

سازه های فلزی از جمله سازه هایی هستند که دارای وزن بالایی هستند و برای ساخت آن ها از قطعاتی استفاده می شود که به طور معمول فولادی می باشند. اجاره جرثقیل 7 تن می تواند کمک زیادی به تسهیل فرایند بالا بردن قطعات فولادی یا فلزی بنماید. برای همین یکی از مواردی که باعث می شود تقاضا برای  اجاره جرثقیل 7 تن بالا باشد نصب همین سازه ها می باشد.

اسکلت فلزی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند.

البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل 7 تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل ساعتی

خارج کردن لودر یا انواع وسایل نقلیه از خاک

یک کاربرد شایع دیگر که باعث نیاز به جرثقیل می شود زمانی است که یک بیل مکانیکی یا هر وسیله نقلیه دیگری در خاک یا در گودالی گیر کرده باشد. در این مواقع اگر با روش های ساده نتوان خودرو و یا وسیله نقلیه را از خاک یا گودال خارج کرد، ممکن است اجاره جرثقیل 7 تن بتواند مشکل شما را حل کند. در مواردی نیز نیاز به جرثقیل با توان بیشتر است که باید تمهیدات لازم در مورد آن اندیشیده شود.

نصب پل راهسازی

در راهسازی نیز مانند پروژه های ساختمانی امکان استفاده از انواع جرثقیل وجود دارد. برای مثال یکی از کاربری های این تجهیزات در ساخت پل هایی است که در راهسازی استفاده می شوند.

این پل ها برای تسهیل عبور و مرور مهم هستند. برای همین کمکی که انواع جرثقیل در اتمام عملیات ساخت آن ها می کند قابل انکار نیست.

خاک کشی یا انتقال مصالح

انتقال مصالح یا خاک کشی یکی از کاربری هایی است که ممکن است برای انجام آن باعث نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن باشد.

سایر کاربردهایی که مستلزم استفاده از اجاره جرثقیل 7 تن است:

به طور حتم حمل و نقل یا انتقال انواع تجهیزات، کالا، محصولات و موادی که دارای وزن بالایی هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات مکانیکی دارد و بالابرها و جرثقیل ها از جمله تجهیزاتی هستند که بدون استفاده از آن ها امکان انجام عملیات مذکور وجود نخواهد داشت.

در بخش های قبل به تعدادی از کاربری های مهمی که باعث می شود نیاز به استفاده از انواع جرثقیل داشته باشیم ذکر شدند. اما دلایلی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از موارد ذکر شده هستند.

برای مثال می توان به عملیات مونتاژ یا دمونتاژ کردن تجهیزاتی مانند جرثقیل برجی اشاره کرد. یا به کاربردهایی مانند نصب چیلر اشاره نمود که در موارد زیادی دیده می شود که نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن دارد.

آیا اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربردها مناسب است؟

انتخاب جرثقیل باید با توجه به نیاز و توان باربرداری آن باشد. شاید به خوبی می دانید که هر یک از جرثقیل ها دارای ظرفیت متفاوتی است.

برای همین ممکن است به جای اجاره جرثقیل 7 تن نیاز به استفاده از یکی از جرثقیل های دیگر با ظرفیت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوی دیگر توجه داشته باشید که کالاها، محصولات و تجهیزاتی که باید توسط یک جرثقیل جابجا شوند دارای ابعاد و وزن های متفاوتی هستند. برای همین باید از جرثقیل با طول دکل و توان کافی برای انجام عملیات مذکور استفاده کرد.

برای همین پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربری ها مناسب نیست و ممکن است که شما نیاز به اجاره جرثقیل با ظرفیت و توان های بالاتر داشته باشید.

یک گزینه برای جابجا کردن بارهای دارای وزن بالا که در این مواقع کمک خواهد کرد اجاره جرثقیل 20 تن است (که دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با جرثقیل های 7 تنی می باشد).

اما اگر توان مورد نیاز و وزن و مشخصات بار به گونه ای باشد که نیاز به جرثقیل با توان بالاتر باشد، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن (و جرثقیل های با توان های بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذکر است که امروزه جرثیل هایی با ظرفیت های چند صد تن نیز ساخته و طراحی شده اند که در کاربردهای ویژه امکان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه کاربردهای این تجهیزات محدودتر می باشد.

آیا هنگام اجاره جرثقیل 7 تن باید به توان باربرداری آن توجه کرد؟

توان باربرداری جرثقیل ها بسیار مهم است. برای همین باید هنگام اجاره جرثقیل 7 تن توجه داشته باشید که بین طول دکل و توان باربرداری آن رابطه مستقیم وجود دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل هایی که دارای توان کمتری هستند، ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مهم ترین مشخصات این تجهیزات نیز طول دکل آن است (اطلاعات لازم در این زمینه از سوی دارندگان این تجهیزات که قصد ارائه خدمات به دیگران دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت).

هزینه اجاره جرثقیل 7 تن چقدر است؟

هزینه ای که برای اجاره جرثقیل 7 تن باید پرداخت شود تابع فاکتورهای متعددی است. یکی از این فاکتورها مدت زمانی است که جرثقیل را اجاره می کنید. هر چه مدت زمان اجاره این تجهیزات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن ها لازم خواهد بود.

در صورتی که اجاره جرثقیل 7 تن پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است. لازم به ذکر است که وزن جرثقیل های 7 تنی بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهیزات متعددی استفاده شده است، برای همین است که هزینه خرید این تجهیزات نسبتا بالا است و این امر باعث می شود که هزینه اجاره آن ها نیز متاثیر از قیمت جرثقیل باشد.

البته ممکن است کاری که برای آن اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنید نیز بر روی هزینه ای که باید پرداخت شود تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب اسکلت فلزی با هزینه لازم برای اجاره آن و خارج کردن وسایل نقلیه از خاک یا گودال متفاوت باشد.

نکته: توان باربرداری جرثقیل 7 تنی و قیمت خرید آن از توان باربرداری و قیمت خرید جرثقیل های 20 تنی یا 35 تن کمتر است، برای همین هزینه ای که برای اجاره آن باید پرداخت شود کمتر خواهد بود.

بهتر است در هر یک از این موارد مشاوره های لازم را داشته باشید تا اطلاع دقیق تری از میزان هزینه ای که باید پرداخت شود به دست آورید.