سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره جرثقیل 5 تن

اجاره جرثقیل 5 تن کفی یکی دیگر از خدمات گروه جرثقیل هابیل می باشد. همان طور که در اجاره جرثقیل نیز گفته شد، جرثقیل ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان به اجاره جرثقیل سه تن، اجاره جرثقیل 5 تن، اجاره جرثقیل ده تن، اجاره جرثقیل پانزده تن و… اشاره کرد. در این پست قصد داریم تا شما را با اجاره جرثقیل 5 تن آشنا کنیم.

اگر در ابتدا بخواهیم بگوییم که منظور از جرثقیل کفی دار چیست باید گفت این نوع از جرثقیل از یک قسمت با نام کفی و جرثقیل تشکیل شده است که به آن جرثقیل کفی دار می گویند. از این نوع از جرثقیل برای مواردی که بار بین سه تا پانزده تن است و میخواهیم آن را جابجا کنیم استفاده می شود. البته این بدان معنا نیست که برای بحث تعمیرات، نصب در ارتفاع و… نتوان استفاده کرد. با نصب یک سبد ساده می توان از این جرثقیل برای این موارد نیز استفاده کرد.

استفاده از جرثقیل های کفی دار بسیار به صرفه است. در صورتی که بخواهید از کفی استفاده کنید باید کفی را جدا از جرثقیل اجاره می کردید اما در اجاره جرثقیل کفی دار شما هر دو را باهم دارید.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 45 تن

کاربرد جرثقیل 5 تن کفی دار

اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار برای موارد مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

  • حمل و جابجایی دستگاه‌های صنعتی
  • حمل و جابجایی خودرو
  • حمل و جابجایی کانکس
  • حمل و جابجایی اجسام سنگین تا سقف 5 تن
  • حمل و جابجایی کانتینر
  • حمل و جابجایی پالت
کرایه جرثقیل 5 تن

کرایه جرثقیل 5 تن

نکات ایمنی اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار

شما می توانید در هر نقطه از شهر تهران که هستید برای اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار اقدام کنید، ولی باید این را در نظر داشته باشید که استفاده از دستگاه ها هموارده نیازمند رعایت نکاتی ایمنی است. در صورت عدم رعایت نکات ایمنی می تواند خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

  • کسی که دست به حمل و جابجایی بار با جرثقیل 5 تن می زند باید دارای مهارت کافی در این حرفه بوده باشد.
  • حتما جدول و میزان بار بررسی شود. در صورت دارا بودن اضافه بار از جرثقیل دیگری استفاده شود. زیرا در صورتی که بار اضافه بر روی جرثقیل بیاید باعث خم شدگی و شکست می شود.
  • قبل از بار برداری ایمنی خودرو بررسی شود.
  • فاصله ی ایمن در هنگام بار برداری رعایت گردد.
  • اگر محیط دارای خاک نرم است نباید از جرثقیل کفی دار استفاده شود.

قیمت اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار

بحث اجاره جرثقیل بسیار بحث تخصصی می باشد و نمی توان در این زمینه به هر شرکتی اطمینان کرد. گاه دیده شده شرکت هایی بدون تخصص و با ارائه قیمت اجاره جرثقیل کم می خواهند پروژه ای را قبول کنند اما در آخر شاهد هستیم که ضررهای جبران ناپذیری را وارد می کنند.

ما در جرثقیل هابیل برآنیم تا با ارائه بهترین کیفیت کمترین قیمت را به شما پیشنهاد دهیم. برای اینکه دقیقا بدانید از چه نوع جرثقیلی باید استفاده کنید و قیمت را متوجه شوید در ابتدا لازم است با یکی از شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوران ما به طور رایگان درخواست مشاوره کنید.

مشاوران ما در جرثقیل هابیل پس از پرسش های مانند اینکه بار شما چیست؟ حدود بار شما چقدر است؟ ایا نیاز به حمل دارد یا خیر؟ و … می توانند میزان ساعت و نوع جرثقیلی که می خواهید را برآورد کنند و بهترین قیمت اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار را به شما پیشنهاد دهند.

اجاره جرثقیل پنج تن تهران

اجاره جرثقیل پنج تن تهران

ساعت کاری جرثقیل هابیل

ساعت کاری استفاده از جرثقیل مانند ساعت کاری روزانه می باشد. ساعت کاری شیفت صبح از ساعت 8صبح تا 5 عصر می باشد که شامل یک ساعت استراحت ناهار است. شیفت شب نیز از ساعت 5عصر تا ساعت 5 صبح می باشد. ساعت کاری جرثقیل یکی از فاکتور هایی است که بر روی قیمت اجاره جرثقیل 5 تن کفی دار تاثیر می گذارد.